3.kolo 2.divize a první porážka

V neděli 19.listopadu jsme cestovali do Prachatic k 3.kolu 2.divize. Tým Prachatic má bezkonkurenčně nejsilnější sestavu, ale jejich slabinou je, že se k zápasům venku neschází. Zato bylo jisté, že k domácímu zápasu postaví to nejsilnější, co mají k dispozici, a to se také potvrdilo.

Další divizní víkend

V sobotu 11.11. pokračovala 2.kolem 3.divize a v neděli 12.11. pokračovala 2.kolem 1.divize. Ve hře byly čtyři naše týmy. Já jsem byl v Harrachově na Polofinále MČR juniorů a juniorek, a tak mám informace jen s doslechu. Berte je proto s rezervou.

Start 1.ligy mládeže

O tomto víkendu byla zahájena 1.liga mládeže. Náš tým startuje ve skupině B. První sraz, který zahrnoval první tři kola jsme pořádali my v naší nové klubovně. Byl to vlastně její křest, protože ještě v pátek dopoledne byla plná starého nábytku, který byl teprve v pátek odvezen. Klubovnu jsme pak do 22 hodin připravovali za vydatné pomoci pana Placera.

Ohlédnutí za 1.divizí

I v 1.divizi, nejvyšší krajské soutěži dospělých jsme měli dva týmy. Úkolem C-týmu bylo udržet se v soutěži. D-tým byl složen z mladých šachistů a jeho hlavním úkolem bylo sbírat zkušenosti v těžkých zápasech s dospělými. To se nakonec podařilo, i když C-tým to neměl vůbec jednoduché.

Ligový sumář

V sezoně 2022/2023 jsme měli dva týmy v 2.lize dospělých. Cílem A-týmu bylo se v soutěži udržet a cílem B-týmu dát co nejvíce prostoru našim mladým svěřencům. Oba tyto cíle se podařilo naplnit. A-tým se v soutěži udržel a výkony mladých svěřenců nám udělaly radost. Většina z nich si zlepšila své mezinárodní ratingy o 100 Elo bodů. Vzhledem k mému extrémnímu vytížení po Novém roce se k ligovým zápasům vracím až v tomto souhrnném článku.

Těžký zápas v 1.divizi dospělých

V neděli 11.prosince se hrálo 5.kolo 1.divize. My jsme zajížděli k zápasu do Prachatic, které doposud všechny své zápasy prohrály. Ty ale před několika dny doplnili svoji soupisku cizincem s ratingem přes 2400 a tak bylo zřejmé, že tentokrát na rozdíl od předchozích zápasů postaví k utkání to nejsilnější, co mají k dispozici.

2.liga dospělých 4.kolo

V neděli 4.12. pokračovala 4.kolem 2.liga dospělých. Hostili jsme tým ŠK 64 Plzeň, který si zatím vedl dobře, ale i tak jsme věřili v dobrý výsledek. Avšak v sobotu před zápasem jsme museli kvůli onemocnění radikálně pozměnit sestavu. I přesto jsme bojovali.

V 1.divizi to opět nebylo jednoduché

V neděli 27.11. jsme nastoupili v domácím prostředí proti týmu Chess Club Písek C. Tušil jsem, že nepůjde o lehký zápas, a tak jsem se snažil dát dohromady dobrou sestavu. V předchozích kolech jsme s tím měli vždy veliký problém, avšak tentokrát se mi na poslední chvíli podařilo sestavit dobrý tým.

3.kolo 3.divize dospělých

V sobotu 26.11. se konalo 3.kolo 3.divize. Oba naše mladé týmy hrály doma v gymnáziu Jírovcova a hostili favority své skupiny. Začátek obou zápasů byl opožděn, protože nám nefungoval chip a nemohli jsme se dostat do gymnázia. Po řadě telefonátů pak jednu otevřenou hlavu napadlo: „což takhle použít klíč“.

Drama v 2.lize

V neděli 20.11. bylo na pořadu dne 3.kolo 2.ligy dospělých. Náš A-tým hrál doma se ŠACHklubem Sokol Klatovy a náš B-tým jel do Tábora k zápasu se Sokolem Tábor. Já se budu věnovat zápasu našeho B-týmu, kde jsem byl přítomen.

Pokračovala 1.divize dospělých

30.října pokračovala 2.kolem 1.divize. Vzhledem k řízenému losu se v tomto kole střetly naše dva týmy C a D. Já jsem byl v tu dobu v izolaci kvůli covidu, takže o zápasu vím především to, že byl opět docela problém dát dohromady sestavu pro zápas.

Teplice 2022 - krátké ohlédnutí

V létě naše mládež hrála několik zajímavých turnajů. Zkusíme se k nim krátce vrátit. Prvním z nich byl červnový turnaj v Teplicích.

Rozehrána i 3.divize dospělých

V této soutěži ve skupině A startují naše 2 týmy, složené převážně z mladých šachistů. Hned v 1.kole na sebe naše dva týmy narazily. Proto dostali příležitost zahrát si na obou stranách ti nejmladší.

Soutěže družstev odstartovaly

V neděli 9.října proběhlo 1.kolo 1.divize. Jedná se o nejvyšší krajskou soutěž dospělých, ve které máme dva týmy, QCC České Budějovice C a QCC České Budějovice D. Týmy QCC České Budějovice A a QCC České Budějovice B startují v 2.lize dospělých a proto dát dohromady soupisky všech těchto týmů nebylo vůbec jednoduché.

Nejbližší akce

3.divize 5.kolo (06. leden)

Oba týmy hrají venku:

Tým E cestuje do Počátek

Tým F cestuje do Třeboně

podrobnosti

1.divize 5.kolo (07. leden)

B-tým hraje doma s Chess clubem Písek C

C-tým hraje venku se Slávií ČB

podrobnosti

2.divize 6.kolo (14. leden)

V 6.kole hrajeme venku s Royalem České Budějovice

1.liga mládeže 6. a 7.kolo (20. leden)

Hrajeme v Táboře:

Od 10:00 s Chess club Pískem

Od 15:00 s ŠK ŠACHklub Klatovy

podrobnosti

1.divize 6.kolo (21. leden)

B-tým hraje doma se Spartakem Sezimovo Ústí

C-tým hraje venku s Chess clubem Písek C

podrobnosti

2.divize 7.kolo (28. leden)

V 7.kole hrajeme doma s VŠTE České Budějovice

Kalendář všech akcí

Naši partneři

MŠMT Motor Jikov Green Město České Budějovice Teplárna České Budějovice, a. s. A+B služby spol. s.r.o. Jihočeský Kraj Chess 24 Media Consult ČEVAK